FAQ

Välkommen till RESQDs kundforum! Vi uppskattar att du engagerar dig.

Du är välkommen att fråga och kommentera men vi ber dig att använda en respektfull ton. För att skapa ett meningsfullt forum, för både RESQDS kunder och personal kommer vi att ta bort inlägg som vi anser är stötande.

Vi på RESQD ställer oss inte mellan kund och företag – De flesta informerar dig om den förväntade leveranstiden för din beställning i checkouten samt i beställningsbekräftelsen via mejl – tiden kan variera beroende på de valda artiklarna och leveransmetoden. I många fall kan du hitta en mer exakt leveransuppskattning i leveransbekräftelsen som skickas till din mejladress när din beställning är på väg. Beroende på vilken leverantör kan du spåra ditt paket via ditt användarkonto.

Med vår miljökompensation minskar du både på svinn och sparar tid, dessutom får du fika till halva priset men med dubbelt så mycket värde.

Vi erbjuder alltid fast fraktkostnad på 50kr.

Ett ögonblick!

Om ni vill göra en beställning, vänligen ange den på första sidan eller under avsnittet ”Abonnemang och Priser”. I offerten inkluderar vi alltid att produkterna levereras direkt till ert kontor.

Om leveransen är försenad hänvisar vi på RESQD er att kontakta den avsedda leverantören för vidare information.

Annars går det alltid att höra av sig till oss så hjälper vi dig så gott det går!

Följ oss